Het gebruik van USP’s op een WordPress website

Op welke manier onderscheid jij je van de concurrent? Communiceer jij dit duidelijk op je website? Waar komt dit naar voren? Allemaal aspecten die van belang zijn om een goed converterende WordPress website op te zetten.

Wat zijn USP’s?

Punten waarin de kracht van jouw bedrijf liggen en waar jij je in onderscheidt van de concurrentie, benoem je in zogenaamde Unique Selling Points (oftewel USP’s). Deze eigenschappen kunnen de websitebezoeker doen overtuigen om juist bij jou een product aan te schaffen of een offerte op te vragen.

USP’s verwerken op jouw WordPress website

De USP’s weergeef je op alle belangrijke pagina’s van jouw website. Wanneer je beschikt over een eigen WooCommerce webshop, dan is het sterk om deze punten ook terug te laten komen op de productpagina.

Voorbeelden van USP’s

USP’s met toelichting


USP’s op een informatieve pagina


Visuele USP’s


USP’s opgesomd op een landingspagina


USP’s in een webshop op de productpagina

USP’s informatieve productpagina

Wil je ook duidelijke USP’s op jouw WordPress website?

Team Koen bouwt converterende WordPress website met opvallende USP’s. Neem nu volledig vrijblijvend contact met ons op!